söndag 9 augusti 2009

jaadå..

Dagen började i min pool, spenderade förmiddagen med familjen och senare drog jag o carro och emelie till skälbyhallen, senare tog vi våra cyklar och stack hem till totte och träffa aram,filip och alex också. vi skulle te jo-berg och spela volleyboll, det var kul och sen blev det ett kvällsdopp och senare drog vi oss hemmåt till carrolito. Det var la sådär, var inte på humör. Mitt kvälls depp humör kom fram som vanligt. Carro flög i poolen iaf, stackarn. Ursäkta er som blir arga/frustrerade när jag är dryg, men det är sån jag blir och ja.
.
Varför känner jag såhär?
Vad handlar det om?
Ge mig ett svar!
.
Säger bara en sak, ge mig skola, så jag får lite annat att tänka på!
Hej!
What i have in me,
in my mind is you.
kan det stämma?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar