torsdag 6 augusti 2009

.

Varför måste jag alltid känna såhär, varje kväll hur kul eller hur tråkigt jag än har, känner jag alltid likadant. Det försvinner aldrig. Det tär på mig att tänka hela tiden, jag vill inte tänka längre. Det gör mig tyst, jag blir inte samma mig. När jag ändå är pågång, du förstår inte, att även fast man är dumm i huvudet som dig så får man inte beté sig hursomhellst och säga vad som hellst, folk har känslor och vissa är känsligare än andra.
Jag hatar kvällar. Finns fler saker jag aldrig kommer förstå och aldrig kommer få svar på, men jag kan svara på de flesta.
Vad är det jag egentligen känner, jag vet inte, det är så blandat.
Skitsamma jag orkar inte bry mig.
.
.
Ingen frågar när du kommer
Ingen saknar dig när du går
Ingen delar din dröm
Ingen undrar hur du mår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar