måndag 10 augusti 2009

ADGSDHSFHSF idiot.

Dagen började dåligt och slutade dåligt, vi drog till jo-berg,jag,carro,ricke,aram,alex och filip, sen festade vi med några andra, vissa var bättre än andra. Sen kom en äcklig jävla 32 årig slampa som var hur ful som hellst och började strula med folk, blev så lack men jag orkade inte ta ut mina agressioner. Allt blev bara kaos, för i helvete, kan vi inte ha en enda fest utan att det blir så jävla kaos. Jag tycker jävligt synd om en person och jag hatar(kanske starkt ord men förtillfället) en person, jag förstår mig inte på dig, idiot dra åt helvete. Seriöst, det känns som jag aldrig kommer festa mer med några, det blir bara fel alltihop. Fast det var najs, några öl och kvälls känslorna were gone to hell! fawking najs! Nu sitter jag här och ja, tänker!!!!!!...........
Skitsamma, vissa är värda mer en andra, word.
.
The feeling that you were honestly gone
I can't shake it...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar