onsdag 22 juli 2009

The Hardest Part of Holding on is Letting it go...

Idag mår jag bättre än vanligt, har varit ute hela dagen och det började med att jag drog till totte, han sov:/ sen typ vakna han och vi drog hem till alex som också sov:/ jag fattar inte att alla kan sova så mycket! Aram sov också där ..., vi drog ut senare så kom mushman(?) och sen carro liwten! Senare drog vi te donken och då kom även emelie och isabella, efter typ 15 minuter kom michelle och fanny och andré(michelle's kusin(?) från italien), de har nämligen varit i italien i en månad, så det var kul och träffa dom.
Jag har inte brytt mig på nu 5 dagar(de som jag pratat med vet om vad), det känns bara så jävla skönt, att veta man inte har samma känslor längre. Dock vill jag inte förlora personen som vän, en allt för bra sådan...
Forget about the shit that we've been through i wanna stay her for ever and allways

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar